איך לבחור מסעדה לאירועים?

הקסם שבעיר
איך לבחור מסעדה לאירועים?

כאשר אנשים רוצים לארגן אירוע עבור מספר קטן של אורחים הם יעדיפו בדרך כלל לארגן אותו במסעדה ולא בהכרח באולם אירועים גדול ו/או מפואר. יש יתרונות רבים לקיום אירוע במסעדה, כך שיותר ויותר אנשים מבינים זאת בשנים האחרונות ומזמינים אירועים במסעדות. ישנם כמה וכמה פרמטרים ושיקולים שצריך לקחת בחשבון כאשר מעוניינים לבחור מסעדה לאירוע וכדאי לתת את הדעת ולא להקל ראש באף אחד מהם, על מנת שהאירוע יהיה הכי מוצלח שאפשר וכמובן גם בלתי נשכח, הן עבור המארגנים והן עבור האורחים.

ראשית, צריך לדעת מראש מה מספר האורחים המוערך. עם המספר הזה ניגשים אל מסעדות פוטנציאליות ומבררים האם אצלן מקיימים אירועים עבור מספר אורחים שכזה. במידה והתשובה חיובית – אפשר להמשיך ולברר פרטים נוספים – האם המסעדה נסגרת רק עבור האורחים של האירוע? האם יהיה תפריט שכל אורח יוכל לבחור ממנו או מספר מנות מצומצם שאותו יבחרו מארגני האירוע? גם ההגשה היא עניין שיש לתת עליו את הדעת – האם המנות תוגשנה בנגשה עצמית במזנונים הפזורים ברחבי המסעדה או על ידי מלצרים?

דברים נוספים לקחת בחשבון

בעונת האביב והקיץ ישנם מסעדות שמציעות לקיים אירועים במרפסת או בחלק חיצוני פתוח תחת כיפת השמיים, כך שגם זו אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבור מי שמעוניין בכך. חשוב מאד לדעת שהעניין של תקציב האירוע מושפע מכל פרמטר ופרמטר שהוזכרו כאן וכל אחד מהם יש בו כדי לחרוג מהתקציב שהועמד או להישאר במסגרת שהוקצבה. אחרי שהוגדרו כל הפרטים החשובים האלה אסור לשכוח שלתפריט שיוגש יש חשיבות מכרעת וזה בעצם הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק. 

כל מסעדה שמכבדת את עצמה תזמין את מארגני האירוע ליום או ערב של טעימות בו יוצגו דוגמאות מכמה וכמה מנות שמגישה המסעדה ורלוונטיות עבור האירוע והמארגנים שלו. כך הם יוכלו לבחור באופן המושכל ביותר את המנות שהכי טעימות להם. כדאי לבדוק מהי הכשרות שיש למסעדה, במידה ועניין זה עשוי להיות רלוונטי עבור מי מהאורחים. בשקלול של כל הפרטים האלה אפשר להחליט. 

 

Adama
עבור לגרסה המיוחדת המותאמת לתוכנת הקראה