אירוע עם קייטרינג חלבי

הקסם שבעיר

 אירוע עם קייטרינג חלבי.

קייטרינג חלבי באירועים – הפתעה נעימה עבור כל הנוכחים

בעיני רבים ההחלטה לערוך אירוע עם קייטרינג חלבי נחשבת להחלטה אמיצה. לרוב, אורחים המגיעים לאירוע משפחתי או עסקי, במיוחד בשעות הצהריים, מצפים לקבל ארוחה בשרית, עם בחירה של כמה מנות עיקריות. סטייק פרגית או בקר, עוף מוקפץ, לשון, שיפודי עוף וכדומה. כשמגיעים לאירוע עם קייטרינג חלבי, מיד מתעוררת הסקרנות, כיצד המארחים מתכוונים למלא את החלל שנוצר, כשאין בשר במנה העיקרית. במרבית המקרים, את מקום הבשר, ממלאות מנות דגים מגוונות, פשטידות, ממולאים על בסיס ירקות וכדומה.

מבחר עשיר של תפריטים איכותיים

הטרנד של הפקת אירועים משפחתיים בשעות הצהריים, יצר טרנד נוסף והוא, אירועים עם קייטרינג חלבי. האופציה של אירוע עם קייטרינג חלבי פותחת בפני המארחים שפע של אפשרויות כשמדובר בבניית תפריטים עשירים. במקום הבורקס הבשרי או דג הסול במנות הפתיחה, אפשר להגיש מנות פתיחה המושתתות לא רק על דגים, אלא גם גבינות קשות איכותיות המלוות בלחמים טריים, פשטידות גבינה עם פטריות, סלטים טריים, פלטות אנטיפסטי, דגים אפויים, כבושים או מעושנים ועוד.

מסעדת ריקוטה הינה – מסעדה איטלקית בירושלים

מנות חלביות מושקעות כוללות מרקים והפתעות נוספות

המנות המוגשות בקייטרינג חלבי מושקעות ואיכותיות לא פחות מאלה המופיעות בתפריט של קייטרינג בשרי. טבחים ושפים יכולים להציג את כישוריהם במנות שממעיטים לראות אותן באירועים משפחתיים או עסקיים המתקיימים בשעות הערב. באירועים הנערכים בחורף, האורחים יכולים ליהנות ממרקי ירקות עשויים מירקות העונה, שבנוסף לטעמם המופלא, מוסיפים לאווירה המשפחתית שהיא אופיינית לאירועים המושתתים על קייטרינג חלבי. בקיץ, האורחים יכולים ליהנות ממטעמים כמו גלידות או עוגות על בסיס חומרי גלם חלביים.

עיצוב מרהיב לצד טעמים עשירים ומגוונים

לא רק הטעמים שונים כשעורכים אירוע עם קייטרינג חלבי. גם המראה והעיצוב של המנות שונה מאד מהעיצוב של המנות בקייטרינג בשרי. הצבעים העזים של ירוק, אדום, לבן, וצהוב, שולטים בתפריט החלבי, כמו גם מבחר הלחמים הטריים שיוצאים ישירות מהטאבון אל צלחות האורחים. המראה הססגוני של קייטרינג חלבי שובה את העין, והחיך מיד מגיב לניחוח ולמראות של התפריט של הקייטרינג החלבי.

לקריאה נוספת:  אוכל איטלקי

מסעדת ריקוטה היא מסעדה חלבית בירושלים גם ליום יום וגם לאירועים,הרבה מסעדות לאירועים בירושלים לא מציעים את החוויה שמסעדת ריקוטה מציעה

Adama
עבור לגרסה המיוחדת המותאמת לתוכנת הקראה